Wejście sygnałowe AUX symphony octavia I

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • gladki
    Classic
    • 2010
    • 16

    Wejście sygnałowe AUX symphony octavia I

    greg44, 160 na kompresorze to klop totalny. cytat:
    "Za najbardziej kłopotliwą uchodzi odmiana o mocy 160 KM. O ile charakterystyczne piszczenie pojawiające się przy mniej więcej 2,5-3 tys. obrotów na minutę (psuje się sprzęgiełko magnetyczne pompy wody odpowiedzialne za włączanie i odłączanie kompresora) można jeszcze uznać za drobną wadę, o tyle nagminnie pękające tłoki i pierścienie to już naprawdę duża wpadka."

    Znam kogoś, komu taki silnik się wysypał kompletnie przez to co opisane powyżej. Vw robiło swego czasu wałek i próbowało zmniejszyć ryzyko awarii tych silników, wzywając ludzi na akcję serwisową, gdzie po chamsku zmniejszali w sterowniku moc i moment silnika...żeby się nie wysrał...proszę:
    Volkswageny z turbodoładowaną jednostką benzynową o pojemności 1,4 l mogą sprawiać kłopoty swoim właścicielom. Samochody będą musiały pojawić się w autoryzowanych serwisach – mechanicy wgrają nowe oprogramowanie silnika


    ale jak wiemy to nie ostatni i nie pierwszy wałek Vaga... :roll:
  • mateo15
    Ambiente
    • 2009
    • 132

    #2
    Wejście sygnałowe AUX symphony octavia I

    Witam, panowie udało sie komuś z was uruchomic ten kabelek KABELEK
    Posiadam octavie 2004r, radio symphony. Zmieniarki nie posiadam. Z GORY DZIEKI za odpowiedzi...

    Komentarz

    Pracuję...